درمان ریزش مو با قهوه
نوشته شده توسط : salamati

 

تحقیقات زیادی در مورد استفاده از خواص قهوه برای مو انجام‌نشده است. اما طبق تحقیقات کمی هم که انجام شده، کافئین موجود در قهوه می‌تواند باعث بهبود بافت و ظاهر موها شود. در ادامه به‌طور دقیق‌تر خواص قهوه برای مو را برایتان شرح می‌دهیم.
محلول ضد ریزش مو فوری شوک حاوی: پلاسنتای گیاهی (پلاسنتا کمپلکس) و پروکاپیل کمپلکس و ب کمپلکس : ب۱ ب۲ ب۳ ب۵ ب۶ ب۷ ب ۹ ب۱۲ و ترکیبات آمینو اسیدها، آمینو پرولین ها و همچنین ویتامین های A,E می باشد.
خواص محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول :  این محلول (سرم ضد ریزش مو و رشد مو) انرژی، درخشش و استحکام مو را بازیابی می کند. این محصول غنی شده با پروکپیل کمپلکس برای محافظت و تقویت مو می باشد.
تونیک ضد ریزش مو بایوفول کانادا با ترکیب فرمولی پروتئین سویا و کراتین موجب بازسازی و مراقبت از تارهای آسیب دیده و نازک مو می شود.
تونیک ضد ریزش مو شوک غنی شده با آمینو اسید ها و ویتامین های گروه ب (ب کمپلکس) موجب حالت دهندگی و بهبود بد حالتی مو ،بازسازی، احیاء و تحریک پوست سر و فولیکول های مو شده
و در نتیجه منجر به مقابله با پیری زودرس مو، رشد مجدد مو و تسریع رشد مو می شود.
تونیک ضد ریزش مو فوری و گیاهی شوک رتبه یک کانادا
محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول عملکردی استثنایی برای درمان ریزش مو بدون بهره گیری از ترکیبات شیمیایی دارد.
به همین منظور بایوفول رتبه یک محصولات تخصصی درمان ریزش مو و رشد مجدد مو را دارا می باشد.
قطعا شما هم سرم های مو متنوعی را برای درمان ریزش موهایتان امتحان کردید که موثر نبوده اند و یا شاید به صورت موقت ریزش موهایتان درمان شده اما با قطع مصرف نه تنها ریزش مو برگشته بلکه تشدید هم شده است.
محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا
 
این موارد زمانی اتفاق می افتد که داخل ترکیبات محلول ها و سرم های ضد ریزش مو ترکیبات هورمونی و شیمیایی مانند: کورتون، ماینوکسیدیل و هورمون ها به کار رود.
این محصولات به طور کلی یا موثر نبوده و جنبه تجاری دارند و یا فرمولاسیون و ترکیباتی منقضی و قدیمی دارند
که دیگر توسط سازمان های بهداشت و استاندارد ها مورد تائید نیستند و توسط کارخانه های معتبر استفاده نمی شود.
اما محلول ضد ریزش و رشد مجدد سریع مو بایوفول دارای ترکیباتی صد در صد ارگانیک است.
فرمولاسیون اینتونیک درمان ریزش مو ، گیاهی و صد در صد ارگانیک جدید بود
و به طور دائم توسط دانشمندان به نام و مطرح کانادایی به روز می شود.
محلول ضد ریزش مو گیاهی و رشد مجدد مو شوک بایوفول دارای تمامی تائیدیه های بین المللی و همچنین تائیدیه سازمان غذا و دارو ایران است.
ترکیبات محلول ضد ریزش و رشد مو شوک بایوفول صد در صد ارگانیک و فاقد ترکیبات مضر
ترکیبات،عملکرد و فرمولاسیون منحصر به فرد محصولات درمان ریزش مو بایوفول کانادا
منجر به تاثیر فوری و قطعی در درمان ریزش مو به صورت دائم خواهد شد .
 
1. نرم‌کننده و براق‌کننده طبیعی مو
اگر موهای شما کدر شده است و شکننده و خشک به نظر می‌رسد، اضافه کردن مرطوب‌کننده می‌تواند ظاهر آن را زنده کند. با کمال تعجب، شستشوی موهای شما با قهوه نیز می‌تواند باعث افزایش نرمی و لطافت موها شود، زیرا حاوی فلاونوئیدها و آنتی‌اکسیدان‌هایی هست که باعث ترمیم مو می‌شوند. همچنین با استفاده از قهوه ساقه مو شما می‌تواند ترمیم شود. به‌علاوه می‌تواند سرگیجه را تسکین دهد.
 
ازآنجاکه کافئین دارای اثر ادرارآور بر روی بدن است، ممکن است فکر کنید هنگام استفاده روی موهای شما اثر خشک‌کنندگی دارد. اما این باور کاملاً اشتباه است و اتفاقاً باعث نرمی بیشتر می‌شود. بااین‌حال کافئین موهای چرب را محکم نمی‌کند و در موهای چرب اثر کمتری دارد. در عوض، می‌تواند موها را آب‌رسانی کرده و آن‌ها را براق کند. از طرفی افزایش گردش خون به انتقال مواد مغذی به ریشه مو کمک می‌کند و درنتیجه موهای سالم‌تر و براق‌تری ایجاد خواهد کرد.
2. کاهش خاکستری یا سفید شدن موها
اگر می‌خواهید کمتر دچار سفیدی مو شوید و یا از یک رنگ طبیعی برای پوشش موهای سفیدتان استفاده کنید قهوه بهترین گزینه می‌باشد. اگر موهای قهوه‌ای یا سیاه دارید، استفاده از قهوه یک روش سریع برای مخفی کردن رشته‌های خاکستری است. برای بهترین نتیجه، از قهوه قوی مانند اسپرسو استفاده کنید.
3. خواص قهوه برای مو و کاهش ریزش آن
ریزش مو با افزایش سن به‌طور طبیعی اتفاق می‌افتد و هم در آقایان و هم در خانم‌ها قهوه مؤثر می‌باشد. استفاده از قهوه به‌صورت موضعی روی مو و پوست می‌تواند ریزش موها را متوقف کرده و باعث رشد مجدد موها شود.
در مورد طاسی مردان، ریزش مو به‌طورمعمول زمانی اتفاق می‌افتد که هورمون جنسی تستسترون به  فولیکول‌های مو آسیب برساند. همچنین خانم‌هایی که بیش‌ازحد هورمون مردانه دارند نیز می‌توانند ریزش مو را تجربه کنند. آسیب فولیکول مو به‌تدریج رخ می‌دهد و درنهایت منجر به طاسی می‌شود. اما طبق تحقیقات انجام‌شده، کافئین موجود در قهوه می‌تواند به تحریک رشد مو کمک کرده و ریزش مو را متوقف کند.
4. خواص قهوه برای مو و تقویت رشد مو
همان‌طور که گفتیم قهوه برای موهای شما بسیار مفید است. درواقع خواص قهوه برای مو اثرات DHT را که اصلی‌ترین دلیل ریزش غیرطبیعی و آسیب رساندن به فولیکول‌های مو در مردان و زنان است، بی‌اثر می‌کند. درنتیجه از آسیب رساندن به مو جلوگیری کرده و رشد مو را تقویت خواهد کرد.
5. بافت مو را بهبود می‌بخشد.
استفاده از قهوه روی موها باعث تقویت آن از درون می‌شود و به صاف و لطیف شدن موها کمک می‌کند. به همین دلیل خواص قهوه برای مو به‌منظور درمان موی خشک، آسیب‌دیده و غیرقابل‌کنترل بسیار عالی است.
6. خواص قهوه برای مو گردش خون را بهبود می‌بخشد.
بافت دانه‌ای قهوه به بهبود گردش خون در پوست سر کمک می‌کند. درنتیجه مالش آن به پوست سر باعث گردش خون بهتر شده و به رشد مو کمک می‌کند.
7. خواص قهوه برای مو و لایه‌برداری پوست سر
هر زمان احساس کردید که پوست سر شما چرب شده است، از ماسک موی قهوه استفاده کنید. شستن موها با قهوه باعث تمیز و شاداب ماندن موهای شما نیز می‌شود. قهوه به از بین بردن سلول‌های مرده پوست سر کمک کرده و رشد فولیکول‌های جدید مو را تقویت می‌کند. درنتیجه هم کیفیت موها بهتر می‌شود و هم لایه‌برداری مناسبی انجام خواهد شد.
8. رنگ موی طبیعی را بهبود می‌بخشد.
قهوه یک داروی خانگی ساده، بدون مواد شیمیایی و مؤثر برای تیره شدن رنگ موهای شماست. اگر رنگ موی مشکی یا قهوه‌ای دارید، باز هم قهوه برای تقویت رنگ مو مناسب است. بااین‌حال اگر موهایی بسیار روشن دارید و از آن‌ها لذت می‌برید استفاده از قهوه توصیه نمی‌شود.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: